Εξοικονομώ: Η επίσημη απόφαση του ΥΠΕΝ που “φωτογραφίζει” τον προγραμματισμό επανέναρξης

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα δηλώσεις του Υπουργού ΥΠΕΝ κ. Σκρέκα, γνωρίζουμε πως ως το τέλος Ιουνίου θα γίνει η προδημοσίευση του Οδηγού εφαρμογής του νέου προγράμματος «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» ενώ η πλατφόρμα για την υποδοχή αιτήσεων υπαγωγής θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο.

Στην κατεύθυνση της προετοιμασίας του ΥΠΕΝ για την επανέναρξη του προγράμματος, ο κ. Σκρέκας υπέγραψε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με τη διαδικασία μέσω καταλόγου, για την υλοποίηση του έργου «Υποστήριξη λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος επιδότησης ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας».

Ουσιαστικά, αντικείμενο του έργου της πρόσκλησης η οποία εστάλη σε τρεις εταιρείες, την “ΓΝΩΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε.“, την “ΔΡΑΞΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α.Ε.” και την “ΕΥΡΩΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΕ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ“, είναι η υποστήριξη της λειτουργίας και η εποπτεία του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος επιδότησης ενεργειακής αναβάθμισης (Β’ κύκλος «Εξοικονόμηση Κατ΄Οίκον ΙΙ» και “Εξοικονομώ-Αυτονομώ”), το οποίο ανήκει κατά κυριότητα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) – Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Ενέργειας.

Κομβικό σημείο στην πρόσκληση -όπου και φωτογραφίζεται ο μέχρι στιγμής χρονικός προγραμματισμός του ΥΠΕΝ- αποτελεί η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου από τον ανάδοχο, η οποία είναι η 30η Σεπτεμβρίου 2021. Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα υλοποιήσει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες και βελτιώσεις, ώστε το πληροφοριακό σύστημα να είναι λειτουργικό προκειμένου να διαχειρισθεί τις αιτήσεις του Προγράμματος. Επίσης, θα αναλάβει την υποστήριξη και τήρηση εγγυημένου επιπέδου υπηρεσιών υποστήριξης (SLA) των ενεργών κύκλων ηλεκτρονικής υποβολής και παρακολούθησης αίτησης του προγράμματος, από την έναρξη της σύμβασης μέχρι και την 30η Σεπτεμβρίου 2021. Διευκρινίζεται δε πως οι υπηρεσίες αφορούν το λογισμικό που αναπτύχθηκε για τα Προγράμματα Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ και Εξοικονομώ-Αυτονομώ και όχι τις υποδομές (Υλισμικό και λογισμικό όπως βάση δεδομένων, Windows Server κ.α.) στο G-Cloud.

Μεταξύ των υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης συμπεριλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι
περιοριστικά οι παρακάτω:

  • Διορθώσεις σφαλμάτων
  • Απάντηση σε απορίες και παροχή υποστήριξης
  • Βοήθεια σε αναζήτηση πληροφοριών
  • Αιτήματα για επεξεργασία δεδομένων και ανάπτυξη αναφορών
  • Βελτιστοποίηση στο λογισμικό, όπου είναι εφικτό με μικρές παρεμβάσεις, ώστε να βελτιωθεί η ανταπόκριση μέσω τροποποίησης υφιστάμενων Λειτουργικοτήτων 

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το έργο θα υλοποιηθεί μέσω των εξής παραδοτέων:

  • 1η Έκθεση-αναφορά του Αναδόχου που θα αντιστοιχεί στο διάστημα ενός μηνός από την υπογραφή της σύμβασης, στην οποία θα περιγράφεται διακριτά για τον Β’ Κύκλο του Προγράμματος Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ και για το Πρόγραμμα Εξοικονομώ – Αυτονομώ, η συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος καθώς και όλες οι ενέργειες τροποποίησης και υποστήριξης που θα έχουν παρασχεθεί.
  • 2η Έκθεση-αναφορά του Αναδόχου που θα αντιστοιχεί στο διάστημα ενός μηνός από τη λήξη του 1ου Παραδοτέου, στην οποία θα περιγράφεται διακριτά για τον Β’ Κύκλο του Προγράμματος Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ και για το Πρόγραμμα Εξοικονομώ – Αυτονομώ, η συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος καθώς και όλες οι ενέργειες τροποποίησης και υποστήριξης που θα έχουν παρασχεθεί.
  • 3η Έκθεση-αναφορά του Αναδόχου που θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο διάστημα από τη λήξη του 2ου Παραδοτέου μέχρι την λήξη της σύμβασης, στην οποία θα περιγράφεται διακριτά για κάθε ενεργό κύκλο του Προγράμματος η συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος καθώς και όλες οι ενέργειες τροποποίησης και υποστήριξης που θα έχουν παρασχεθεί.
  •  

Πηγή : https://news.b2green.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Your Comment